Pedagoško-psihološku službu čine:
Tatjana Surdučki – pedagoškinja
Sibina Vujović – psihološkinja
Dragica Miražić Nemet – pishološkinja
Pedagog i psiholog škole, primenom teorijskih, praktičnih i istraživačkih saznanja pedagogije, odnosno psihologije kao nauke, doprinosi ostvarivanju i unapređivanju obrazovno vaspitnog rada u ustanovi, u skladu sa ciljevima i principima obrazovanja i vaspitanja definisanih Zakonom o osnovama sistema obrazovanja vaspitanja, kao i posebnim zakonima.
Zadaci pedagoga, odnosno psihologa škole su:
- Stvaranje optimalnih uslova za razvoj dece i ostvarivanje obrazovno-vaspitnog rada
- Učestvovanje u praćenju i podsticanju razvoja deteta, odnosno učenika
- Podrška jačanju nastavničkih kompetencija i njihovog profesionalnog razvoja
- Učestvovanje u praćenju i vrednovanju obrazovno-vaspitnog rada i predlaganje mera koje doprinose obezbeđivanju efikasnosti, ekonomičnosti i fleksibilnosti rada ustanove
- Učestvovanje u praćenju i vrednovanju ostvarenosti opštih i posebnih standarda postignuća učenika i predlaganje mera za unapređivanje
- Podrška otvorenosti ustanove prema pedagoškim inovacijama
- Razvijanje saradnje ustanove sa porodicom i podrška vaspitnim kompetencijama roditelja, odnosno staratelja
- Saradnja sa drugim institucijama, lokalnom zajednicom, stručnim i strukovnim organizacijama od značaja za ustanovu
- Stalno stručno usavršavanje i praćenje razvoja pedagoške, odnosno psihološke nauke i prakse